Mar 6, 2012

Kilométrique 6982 l'entrée : Satu Catatan (Part 3)

Bab 3 : Berhujan Batu Kembali



*kunci 'keramat' dengan penyu ni, dah jauh dia pergi....*

2 Mac 2012 - Alhamdulillah, jejak jugak kaki aku ni ke tanah Malaysia. Lepas menahan beku, berdebu panas, akhirnya berhujan batu jugak. Balik ke rumah? Rasanya macam balik dari kampung aje. Lain kali? In Sha Allah.....dapat rezeki dapat pergi dengan abang aku pulak...hehehe.

Sekarang ni, rutin harian aku dah jadi macam biasa. Dan kena sambung ambik lesen pulak. Yang lain dah boleh rempit bonceng-tunggang-pandu sana sini, aku lesen motor pun tak pass lagi....haila. Nampaknya Mac 2012 akan jadi bulan sibuk. Dan sesiapa yang termasuk dalam senarai '10 To Kill' aku tu, sila menghadap di hadapan aku pada 22 Mac nanti di MRSM Kuantan. Harap maklum.


*one picture for today...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




No comments:

Post a Comment