May 20, 2012

Bila Jemari Menari (~)



Dengar dulu mbah....~


Dengar dah? Sekali lagi laa....


Rilek dulu. Sambil dengar, sambil baca, ye tak?


Jadi, best ke idak lagu di atas itu? Bagi korang semua, gua tak tahu la. Tapi, gua rasa memang laa ni kena balik Penang dan teruskan pelan penculikan keyboard kakak gua yang dah berhabuk itu!!

Cis. Ayat memang pelik semacam hari ni.

Tapi disebabkan gua pernah main lagu 'Happy Birthday to You' tanpa merujukkan diri pada apa-apa not, maka gua pun dengan perasannya berangan untuk bermain lagu di atas.....HAHAHA!! Sedangkan projek 'Penakut' by Yuna itupun masih terbengkalai, inikan pulak lagu baharu.

Tapikan, projek Penakut tu pun gua cuba buat not sendiri. Alaa, dengar-dengar dia punya play, pastu main la sendiri. Malangnya, apa yang pemain keyboard amatur ini boleh meniru satu lagu penuh dalam masa 2 hari?

Berangan sebentar.

Tak mengapa, kita cuba lain kali. Esok, in sha Allah, lepas habis ujian JPJ 'kesayanganku' itu. Gua nak cuba pujuk biar dapat berjalan ke Penang seorang diri. Tak mustahil....kalau pergi hari Rabu. Lepas hari tu, memang kena diekori la nampaknya.

Kanan, kiri.....then, COMBINE!!!



p.s : Gua manusia, bukan malaikat~

p.s.s : Baru sedar dah lama tak bercerita~

No comments:

Post a Comment