Dec 31, 2010

Safee Sali Jadi Rebutan (!)

Petikan Harian Metro 31 Diesember 2010.

"Kuala Lumpur-Mohd Safee Mohd Sali, pemain pasukan Harimau Malaya yang baru sahaja mendapat gelaran 'Penjaring Terbanyak' pada Piala AFF Suzuki baru-baru ini telah mendapat tawaran untuk dibeli dari kelab bola terkenal, Manchester United dan Manchester City. Kedua-dua pengurus kelab tersebut kini berebut untuk membeli Safee Sali bagi memperkuatkan jentera hadapan kelab masin-masing. Pengurus kelab Manchester City, Jose Morinho mengatakan bahawa, keberadaan Safee dalam pasukan beliau akan memantapkan momentum pasukan tersebut dengan kebolehannya mengawal bola. Manakala, Sir Alex Ferguson ingin meletakkan Safee sebagai kesebelasan utamanya dalam musim akan datang. Beliau percaya bahawa Safee mampu membawa pasukannya menjulang kemenangan pada musim akan datang.

Manakala, Khairul Fahmi iaitu penjaga gol pasukan Malaysia tela dilamar untuk menggantikan Edwin Van De Sar sebagai pemegang posisi tersebut untuk Manchester United. Ferguson menyatakan bahawa Fahmi merupakan pemain yang mempunyai 'tenaga remaja' yang hebat dalam usianya."


Aq xtau korg nk caya ke tak. Aq bce pun cam,"pergh,,hebat ar cmni pemain Malaysia!". Kalau korang xcaya tengok r gambar ni. Aq amek dari website Harian Metro.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
\/


kan aq dh ckp, msti xcaye punye~~

No comments:

Post a Comment