Feb 17, 2012

Mind Shifting (~)

Okay....mood menulis mungkin dah melanda. Nak tulis pasal apa?

Panduan mencegah kanser? Maybe not.

Riwayat Bidadari Syurga? Banyak sangat pilihan.

Suami Yang Kubenci? Nope. Too cheesy.

Nak Kencing? WOI!! Tu bukan tajuk artikel lah!








Entah kenapa minda ni dah beralih dari konsep seorang yang berperasaan kepada setting seorang yang keras. Dah mula tak tengok How I Met Your Mother dan mula layan CSI: New York mula dari musim pertama lagi. Novel? Hlovate aq dah kurang layan dah (tak bermakna tak suka ye). Tapi lebih berminat pada Karya tinta Ramlee Awang Murshid dan karyanya. Siri Laksamana Sunan masih menunggu novel ke-6, Sunan Musafir. Masih mengagumi hasil mainan minda dalam Fiksyen 302. A.D.A.M, masih belum terbaca. Dan bercita-cita untuk membeli Mikhael. Silent killer who falls in love with his target?

Walaupun masih ada satu lagi buku yang berkaitan denagn perasaan yang aq nak beli dan baca. Kitab Cinta Yusuf & Zulaikha. Ataupun, boleh menjimatkan diri dengan meminjam sahaja? Entah. Yang pasti, aktiviti sedemikian perlu di-pause-kan terlebih dahulu buat masa ni. Selama 2 minggu. Untuk apa? Tak perlu rasanya tahu hal yang berkenaan.

Dan bagi sesiapa yang tahu bagaimana untuk berhubung dengan aq, ataupun nak berhubung dengan aq. Mintalah, dihentikan sementara sehingga diberitahu. Takut-takut ada yang terbakar dapur bila lihat bil telefon naik melonjak ataupun mesej tidak dilayan dengan lamanya sehingga bersawang. Minta maaf kembali.

Walaupun mungkin siapa sahaja yang tahu.

Apa-apa pun, rancangan untuk menulis karangan Kilométrique 6982 l'entrée : Satu Catatan, in sha Allah akan bermula.

No comments:

Post a Comment