Nov 10, 2016

Panaskan Jari Jemari (~)

Salamun 'alaik!



Long time no see, brother!

Entah kenapa, dah lama tak menulis dekat sini. Macam biasa, nafsu menulis selalu dipersalahkan. Takpun, lifestyle aku yang semakin menghampiri keadaan air yang tenang takda buaya langsung.

Lagipun, tahun 2016 nak pergi dah. Tanda akhir zaman sungguh, masa macam F1 buat pecutan last lap. Kehidupan aku yang sungguh biasa dekat universiti awam Malaysia, terlebih kurang dari paras biasa waktu kolej dulu-dulu. 3K yang terlebih guna.

Kuliah. Katil. Kafe.

buang part Korea, aku layan Shokugeki sekarang......


Kalau nak ada aktiviti hujung minggu pun, dah hujung-hujung sem kan. Hujung minggu dah dirompak dengan aktiviti berjalan ke sana ke mari. Maka, tersangkutlah kita dengan aktiviti dalam kawasan JAJAHAN universiti.

Kalaupun, aku kagum tahap habis jugak dengan studiomate sekalian yang sibuk sama angklung, busking bagai. Terasa malu tahap giga la aku yang tidur macam panda ni.

Dan entah kenapa, sekarang ni aku sangat bersemangat design torture room. Tak macam awal-awal dulu. Terima kasih wahai cara belajar luar negara!~



p.s: tolonglah buaya Sarawak datang menyerang....

No comments:

Post a Comment