Feb 7, 2014

Macam Konspirasi (?)



Aku langsung tak menyesal atas orang yang telah aku menganggapnya sebagai seorang sahabat, kemudian dia telah membuatku benar-benar kecewa.
Dan aku juga tak menyesal pun atas orang yang telah aku menyangkanya sebagai seorang kekasih, kemudian dia telah pergi meninggalkan aku.
TETAPI aku amat-amat menyesal atas orang yang telah aku melabelkannya sebagai seorang musuh durjana, kemudian dia telah datang lalu menolongku~~




Takda kaitan dengan tajuk. Tajuk pun tak masuk akal.

Bahasa Arab. Dah lama gua tertinggal ni. Tapi takpe, tak belajar banyak benda baru asalkan jangan tinggal terus. Dan tiba-tiba gua nak belajar Swedish. Ada can?

Portfolio......ooooo, portfolio~~

2 digital, 1 blog. Gua tak dapat lagi yang kena hantar hardcopy pakai pos laju tu. Nasib baik boleh tabuh sketchbook tu bertindih. 3-in-1?

Pun boleh. Takdak emosi. Emotional trasher. Berkecamuk. Mentang-mentang takdak kelas. Hehehe~~

Rightio, overdose~~

2 comments:

  1. Novel sunan tu best x..bpe ingget..lu ad pngalaman x bace novel sains fiksyen..klu ad leh rekemen tajuk die kt gua..gua klu p bookstore xpnah jmpe psl sains fiksyen mnarik..contoh mcm psl angkasa lepas ke hape ke..takat neh gua lyn novel yang ketengah isu psl sjarah mlayu ngn msalah psikoligi..gua bdak baru blaja baca novel..hehe..tq

    ReplyDelete
  2. haha! Sunan tu kan dah macam siri harry potter gua baca. Lu tgh layan novel sejarah melayu kan? Sunan tu kira boleh bawak masuk jugak la.
    kalau sci-fi, banyak je boleh cari. Tapi gua tengah sangkut dekat FIXI publisher~
    Selamat membaca~

    ReplyDelete