Dec 13, 2013

Promosi: Tepung Magik (!)



Salamun 'alaik!!

Haaa....hari ni gua tak banyak cerita. Hari ni gua nak promote satu barang, TEPUNG MAGIK! Gua nak tolong kawan gua jual TEPUNG MAGIK ni. Kawan la katakan.

TEPUNG MAGIK ni memang magik sungguh la. Satu ciri-ciri dia adalah, tepung ni takkan jadi lembik ataupun soggy walau korang tinggalkan dia bawah tudung saji tu lama-lama. Maknanya, korang boleh goreng untuk sarapan pagi, simpan sebelum pergi kerja, pastu buat makan petang pulak! Tak ada la terasa membazir nak buang-buang.

Biasanya, tepung goreng ni korang guna untuk goreng seafood takpun sayur-sayur kan? Lagi-lagi feveret gua, cendawan goreng tepung!!

Antara kelebihan/keistimewaan Tepung Magik:

1)Kerangupannya: boleh tahan berjam-jam (sehingga lebih kurang 8 jam sekiranya menggoreng dengan kaedah yang betul)
2)Gorengan tidak lembik (soggy)
3)Gorengan tidak berminyak
4)Tidak menggunakan banyak kuantiti tepung
5)Rasa enak
6)Mudahkan tugas di dapur
7)Nilai lebih untuk wang anda
8)Sijil HALAL Jakim

Sesuai untuk menggoreng:
1)Ayam - tidak perlu bancuh telur/tambah garam - rasa seperti ayam goreng popular
2)Makanan laut seperti udang, sotong, ketam, ikan
3)Daging
4)Kambing
5)Wedges & Potato chips
6)Tempe
7)Buah-buahan seperti pisang,cempedak, sukun dll
8)sayur-sayuran seperti daun bayam, terung, brokoli, kobis bunga, bendi, peria dll
9)Cendawan (paling istimewa)





Tapi, TEPUNG MAGIK ni pun boleh bagi macam-macam resepi yang boleh dibuat kat dapur sekalian. Nah, disertakan cara-cara menggoreng tepung + resepi:











Sup ayam pun boleh bhai!! Gua tengok Ketam Black Pepper tu pun boleh terliur.

Nah, tengok pulak testimoni dari pengguna-pengguna:




Kalau korang berminat, boleh telefon/mesej/whatsapp kawan gua, Lukman (013- 363 1209/013-378 9755)

Maklumat lebih lanjut, sila ke page FB  Tepung Magik Kuala Lumpur~~

No comments:

Post a Comment