Jun 15, 2013

Gua Manusia Ferum Oksida (~)

*ehsan Google Image*


Gua cuba melukis malam ni. Dah terbukti tangan gua dah berkarat untuk melukis benda-benda yang ada unsur realism. Even fictional and that's bad. Dan course gua sepatutnya kena ada good talent dalam lukisan. Dah berkarat.

Banyak sebenarnya benda lain yang dah berkarat.

Melukis
Larian bebas
Kawal nada suara
Melentur badan (bukan buluh)

2 hari lepas, gua balik Kuantan. Singgah maktab, jumpa kawan, jumpa cikgu, jumpa kucing, jumpa senior, jumpa buah hati.

Eh, silap-silap. Kalau buah hati gua tu yang disebut jumpa banyak-banyak tu la. Gua pun sempat jugak main basketball, tennis bagai. Sungguh, dah berkarat dah sukan dua benda tu. Tak test lagi skuasy, berenang, karate, kawad kaki (?)

Tapi tu semua baru karat body. Yang lagi teruk kalau gua karat hati.

*Google Image jugak*


Gua dah karat hafazan, dah karat ibadah, karat jadi mu'azzin, karat berbagai-bagai lagi. Macam mana nak buang karat hati dan karat body?

Hmm.....


p.s: mudah-mudahan tak jetlag banyak sangat....

No comments:

Post a Comment