Apr 2, 2015

Bawang Dari Langit (~)

Nak tahu, dunia ni macam bawang.

Ala, bawang yang kalau kita potong-potong tu boleh bikin nangis macam tengok drama Melayu. Pasal jalan cerita hampeh.

Sori-sori. Eh, maaf.

Hari ni, aku (ya, bukan gua dah) nak bagitau yang aku dah tengok Terbaik Dari Langit!



Setelah berbulan-bulan aku menunggu (disebabkan di UK), akhirnya aku dah dapat jalan macam mana nak tengok atau download cerita Melayu. Takpun Cina. Pasal cerita Tamil senang cari.

Cuma The Journey masih tak mendapat.

Apa-apapun, TDL memang dapat capai hebahan tajuk diorang woo. Memang terbaik! Aku tengok pun boleh tergamam, dan filem ni termasuk antara filem yang aku tak boleh tengok dekat wayang.

Pasal orang lain boleh marah aku banyak ulas. Spoiler.

Dan apa yang aku boleh ulaskan, cerita ni macam bawang. Yang korang kena kupas, potong, menangis, goreng dengan tepung dan makan sambil tidur. Pasal filem di merupakan filem dalam filem.........dalam filem?

Apa-apapun, aku yang belum tengok Requiem For A Dream meng-agak cerita tu macam TDL ni kut....?

Nah, hadiah bawang~~


No comments:

Post a Comment