Feb 8, 2013

Pada Mata Di Tanganku (?)


*Autograf sekali bhai*

Assalam~
Best AKU BERCERITA? Buku ke-2 gua dengan autograf RAM, tapi buku ni bukan hard cover laa. Kesian kut kat diorang asyik nak hard cover je keje. Asalkan cerita dia best. AKU BERCERITA punya konsep memang stylo-ish, tapi gua tengah sangkut dekat cerita ke-3 gara2 sibuk melayan BLEACH (baca: bukan peluntur). Nanti2 la kut gua sambung.....Penang mari? Dengar cerita nak jalan sampai Sik, tapi rombongan Cik Kiah dah ada pla nak masuk Padang Besar pulak. Semua nak shopping, susah la~

Ah, dan memang terbukti secara saintifalsu nya bahawa tapak tangan memang mempunyai mata. Lutut pun tidak terkecuali~




*Dah nak buta dah pun mata ni*


p.s: parody Pada Syurga Di Wajahmu ke ni?

5 comments:

  1. Cayalah posing pakai kain pelekat je! Kahkah. Eksiden?

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ni mesti langgor penghadang jalan, takpun eksiden dengan diri sendiri. Rempit sangat lettew.

    ReplyDelete
  3. Ekena....tak kenal maka xcinta kut~~

    ReplyDelete