Nov 19, 2010

Flashback....

mood:need drinks!
selected track:Crush-Senyum Indah

Crush-Senyum Indah

Aku terkenang dikau
dikaulah rindu
di saat kau melihat
tersentuh kalbu

membawa aku
semalam dulu
kita bertemu
aku denganmu

[chorus]
kau...
senyum indah
tertarik jiwaku
buatku rasa rindu
kerana ku tahu
yang kau akan menjadi
milikku

mata bertemu mata
aku terpaku
siapa dirimu
seindah ratu

[chorus]

*music*

[chorus]

Alhamdulillah,dah setel dah hal aritu.Ok,maybe xsetel habis la,tapi kurang2 dah elok kalau nak compare ngan dulu.Post dia pun dah xmerapu n semakin tenang.Aku pun makin tenang dah ni (sejak bila aku pernah tenang ni???) .

Pastu malam tadi,terjumpa pulak lagu ni dalam lappy Bamim...OST Sepi tu...aku dah la tengok citer tu dah berapa kali dah,tengah tunggu nak beat record ngan tengok citer 3 Idiots je.Lagu ni pulak cam nak bawak aku flashback mase darjah 3 je,,teringat mase gi UIA jumpe Kak Ila,gi SAMBEST jumpe Bamim,bace buku Blues Selamanya yg dlm tu ade citer ape ntah,,sampai skang aku nak lukis komik pasal high school life.

Tapi apakan daya,teknik lukisan aku xde la sehebat Haida,,xpun Ms. Guardian.Memang la lukisan perspektif aku boleh tahan even Haida ask me to draw background for her comic,tapi aku kalau bab humanoid ni memang lemah....sori Haida~~

Tapi apa-apa pun,,life must go on.Sebab Allah dah janji:

"Sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan.
Sesudah kesulitan itu ada kemudahan"
(94:5-6)

K la,,apa-apa pun,nak tunggu download abes ni!!Lambat pulak la,ni mesti gara-gara line tenet kena cabut masa hujan tadi,nak wat camne an?


Juz for reminder---(24:26)

No comments:

Post a Comment