Apr 13, 2015

Berjalan Ke Langit (~)

Langit dengan 'e'.
Skye.
Isle of Skye.


Kelihatan Shafiq dan isteri, Anas dan Khaireil. Di kejauhan.


Alhamdulillah. Lepas berjalan, berjalan. Ilmu, lepas tu pengalaman. Memang duit aku habis macam ni jela lepas ni. Simpan macam mana pun, kena belanja jugak. Bukit besar kalau ditarah setiap hari pun boleh habis...

Terima kasih buat kawan-kawan yang sanggup terima aku jadi the seventh wheel dalam cerita ni. Walaupun asal, nak pergi berempat je. Tapi, aku sanggup.
Bilamana sembang malam jadi sembang seerah.
Bilamana star-gazing jadi mini usrah.

Habis teruk aku mengelamun, sampai teringat-ingat DAISUKI hari tu punya cerita. Aku terbayang, macam mana kalau DAISUKI tu kita buat sambil jalan-jalan merentas bumi? Disebalik setiap benda, mesti ada benda lain. Perghh.....

Dan duit pun 'pergh' jugaklah.


Ruang sembang kencang dengan view yang tenang


Hairy coo. Kata dasar, hairy cow. Kata aku, lembu rugged.


"Bila agaknya Hogwarts Express nak melintas?"


Dan aku terfikir, balik Malaysia nak buat apa?
Harap banyak benda boleh buat, banyak tempat boleh jejak, ramai manusia boleh rapat.
Harap tawaran Iman masih available....~~

No comments:

Post a Comment